4.04.2007

Microtragedias cíclicas

Es chungo. No todo el mundo lo vive así, por lo que tal vez no entendáis mi perspectiva. Al fin y al cabo cada uno tiene unas características determinadas y reacciona de distinto modo ante las pérdidas de este tipo. Tal vez peque de ilusa. Quién sabe. Es curioso: yo que me creía máquina al 100% y al final va a ser que hasta tengo sentimientos. Arale touché, manda carallo.
Una relación puede acabar de muchas maneras. En algunos casos van apareciendo subrepticiamente pequeñas fisuras que pasan desapercibidas. Si hay suerte y voluntad, se pueden ir reparando pero, en general, esas inofensivas grietas son las que terminan por debilitar los vínculos hasta el punto de que mandarlo todo a la mierda sea cuestión de que las tiranteces alcancen un nivel determinado insostenibilidad. Y después, si te he visto no me acuerdo.
A veces todo termina por puro desgaste. El uso y abuso, el volcarse con demasiada intensidad o tal vez la falta de atenciones hacen que esos lazos tan laboriosamente entretejidos se vayan al garete. Pero para mi, las peores, sin duda alguna, son las rupturas abruptas, repentinas, inesperadas. Las que te pillan con la guardia baja. Confiada. Dando por hecho que estaría contigo. Tragándote la patraña de que esta vez iba para largo. Que iba a durar. Que éste no era como los demás, que era de buena fibra. Que pese a las dudas y roces iniciales ya os habiáis adaptado perfectamente el uno al otro. Ilusa. Imbécil. Si al menos hubiera percibido el más mínimo síntoma de debilidad podría haber buscado algún tipo de remiendo. Pero no, un movimiento en falso y se acabó. Sin más. Y ahora qué?
No he logrado asumir la pérdida todavía y aún así me recomiendan buscar un sustituto. Como si fuera fácil. Cómo? Dónde? Hace tanto tiempo que casi no recuerdo cómo se hacía. Finalmente, sucumbo a la recomendación y acudo a miles de antros con gente por doquier y música machacona. Menuda mierda. Observo, tanteo, pruebo. Nada. Nada es igual. El Hada Itah me dice con tono condescendiente que comprende mi situación pero que no puedo ser tan exigente, que me tengo que conformar con lo que hay en el mercado. Tal vez tenga razón. Aún así, sigo creyendo que es injusto. Así que desde aquí protesto y, como androide sumergido en un sistema capitalista, reclamo mi derecho a comprarme un maldito pantalón que no esté fabricado para lucir mi colección de bragas cada vez que me siento, que sea de una talla que se corresponda con el número de la etiqueta, que no tenga purpurina, ni brillantitos, ni bordaditos, ni volantitos, ni conaditas varias, que no sea de pitillo, ni de raya, ni de elefante, ni de safari, sino que sea simplemente pan-ta-lón y a poder ser que no se rompa tras llevarlo dos veces. Es mucho pedir?

PD: Sí, efectivamente, mi armario está bajo mínimos tras las muertes consecutivas e inesperadas de dos grandes aliados. Así que si véis a un robot en chandal con cara de pocos amigos no penséis que me ha dado por la vida sana, es que aún no he encontrado nada.

Menovky:

20 Comments:

Anonymous Anonymný divagou así:

DDD
eu opto por Emilio Iglesias, a miña boutique de referencia: barato pero non deses do hiper, sen deseño guai pero que senta. E algúns saen bos e danche a alegría de durar máis dunha tempada.

4/04/2007 9:42 AM  
Blogger Elianinha divagou así:

Me cago en la leche, Arale!!! Pensei que era unha indirecta pola miña escasa capacidade de manter lazos amistosos coa xente! Tranqui, eu experimento esa microtraxedia a miúdo. Afortunadamente, a Salgado meteuse no Plan Dove por la belleza real, e por fin haberá tallas decentes (disque) e deixaremos de ter que ser anoréxicas.

4/04/2007 10:48 AM  
Anonymous Anonymný divagou así:

Es curioso, mi madre opina exactamente lo mismo sobre esos pantalones de cintura baja que te dejan ver la ropa interior. De todos modos, y a juzgar por la descripción de la tienda, no creo que en Bershka (o como se escriba) vayan a tener algo que se ajuste a esos requerimientos. En mi calidad de consumidor de clase media tirando a baja, creo que los 501 son los mejores pantalones que Yavé ha puesto sobre la Tierra (que para algo llevan un nombre hebreo). Y el problema de las cinturas se puede resolver metiéndose la camisa por dentro, aun a riesgo de parecer un "nerd". Para terminar con estas chorradas, añadiré que Internet puede ser otra solución (¡cómo no!). Hace poco encontré a buen precio una zamarra albiceleste (ya se sabe que el lenguaje futbolístico es casi tan ridículo como el taurino) que pienso lucir orgullosamente este verano, pese al riesgo de que me llamen "sudaca" (tengo otra teutona, así que, a lo mejor, también me llaman "nazi"). Salud.

4/04/2007 1:54 PM  
Anonymous Anonymný divagou así:

No me gusta el mundo en el que vivimos.

4/04/2007 2:03 PM  
Anonymous Anonymný divagou así:

Joder, a mi me pasa lo mismo. Uno de esos pocos pantalones que tengo se me ha roto por el culo y las rodillas (no de hacer mamadas precisamente...)y el otro está empezando...
Odio ir de compras, odio la ropa de las tiendas mínimamente asequibles económicamente. NO me gustan los pantalones tan bajos ni tampoco tan apretados, odio llevar las piernas embutidas como morcillas. ¿A dónde tengo que ir para comprarme un pantalón decente? Por favor, Arale, si encuentras una tienda, avísame, porque a este paso yo no saldré en chandal, sino en bragas con una bata de ositos llena de agujeros.
Y lo peor de todo es que la gente me dice que es imposible no encuentre ropa!!!!!!!!!! Los pantalones los hacen para gente recta y donde me entra el culo, me sobra cintura y me revientan los muslos y estoy segura de que no soy más contrahecha que esos vaqueros...

4/04/2007 6:30 PM  
Blogger A Raíña Vermella divagou así:

Boísimo post, ultimamente andades todos que vos saídes (é que veño do mouchódromo...) Cambote xa se adiantou á miña recomendación de Emilio Iglesias para mercar pantalóns normais, aínda que eu recoñezo ser usuaria deses abxectos enxendros de cadeira baixa (mea culpa, pero é que me quedan mellor, alomenos iso creo eu) Iso sí, síntoo polo irmán daniel, pero con todo respecto o da camisa por dentro é INTOLERABLE ;)

4/04/2007 8:00 PM  
Blogger Mrs.Doyle divagou así:

A min gústanme os pantalóns de H&M porque non son caros e teñen pantalóns de tódalas tallas e modelos para tódolos corpos...
Agora ben en Galicia non hai moitas tendas debida á presión exercida polo TODOPODEROSOORTEGA.
Ainda así esta cadea sueca arrasa...

4/04/2007 8:10 PM  
Blogger ailandra divagou así:

Non deixes nunca de usar faldas...juas juas

4/05/2007 12:12 AM  
Blogger moucho branco divagou así:

Eu sobre relacións humanas podería dar mesmo unha conferencia, pero sería do despropósito, así que nunca fagas caso de nada que poda opinar eu neste tema... (se non o fas en calquera outro pois tamén o comprendo).

Sobre moda podo dicer que nada hai no mundo mais elegante, sexa para vestir, ligar, ou confraternizar así en xeral que unha boa camisola jevi das de toda a vida. Precisamente hoxe me chegaron dúas de Ensiferum dende finlandia que me alegraron o día porque me darán un toque de distinción dende mañan mesmo. :P

4/05/2007 4:17 AM  
Blogger FraVernero divagou así:

Ahms... a vida é dura para todos. As rupturas, máis. É un problema que nunha sociedade tan narcisista como a nosa non idearan un xeito masturbatorio para librarse da necesidade das parellas, eses outros/outras que sempre dan problemas (primeiro para coller, logo para manter, e logo para deixar). Un amigo meu, para o meu absoluto escándalo kantiano e ira de Zeus tonante, propón servidores sexuais-sentimentais sufragados polo estado.
Doutro lado, intenta ser optimista. Tal e como está a oferta e a demanda, as mulleres novas levadas a avantaxe, aínda sen ir vestidas con eses trapitos luxuriantes e que funcionan como o timbriño de Paulov (xa ves, cambote, tamén che cito en posts alleos) para a nosa libidinosidade desbocada. Pode que implique quizais baixar as demandas de atractivo alleo (o cal é consonante con aquel que un se esforza por exibir), mais dubido que saias decepcionada.
Aliás, a movida noctura non é que sexa o mellor escenario para demostrar as virtudes que non están na cáscara. Para algo hai talleres de Yoga, grupos de teatro, colectivos gastronómicos e demais...
Ánimo, e non te preocupes polo armario. O de quitar cuña vella con cuña nova é, nembargantes, boa idea. Seguro que unha androide tan intelixente e espelidade ten éxito a pouco que se esforce, anque vaia con chandal ou baterías ao aire libre...

4/05/2007 3:55 PM  
Blogger Arale Norimaki divagou así:

Cambote, gracias pola recomendación, xa pescudarei, aos meus petos non lles queda outra...

Eli, acaso me cres capaz de facer algo así? Se a tí te vexo (aínda q sexa nun escenario)! ;) Ta bén saber o do Plan Dove, pero a min tanto me ten, mentres sigan facendo roupa que precise manual de instruccións eu seguirei queixándome.

Hermano Daniel, no tengo nada en contra de esos pantalones, siempre y cuando haya OTROS para escoger. Gracias por sus recomendaciones pero lo de la camisa por dentro es inviable e intolerable para un androide como yo, los pantalones hebreos se escapan a mi presupuesto y viendo lo aleatorio de las tallas internet tampoco es recomendable...

Randy, a mi tampoco...

Mujer indignada, comparto tus odios y los elevo a la enésima potencia cuando se trata de conseguir calzado y pantalones. No somos nosotras las amorfas, es gran parte de esa ropa (lo he comprobado porque le pasa tanto a gente que lleva una 34 como una 44). Si encuentro algo te aviso y si no salimos de manifa nudista con bragas fosforitas en la cabeza, te parece?

Raíña, graciñas, pero estas paridas non son equiparables a esas leccións de mitoloxía :) Eu tamén tiña algúns pantalóns de cadeira baixa, e non teño nada contra deles, pero é que era imposible sentar cós do outro día sen que se vira o lugar "en el que la espalda pierde su nombre".

Mrs.Doyle, a min tamén pero en Compostela estamos orteguizados e o HM máis próximo queda en Vigo...así que imposible. Cando estivera por Irlanda mercara un par de pezas no Penneys por catro chavos que aínda me duran, así que aproveite!

Ailandra, hmmm...tomo nota ¬¬U

Moucho, as relacións humanas dan para coleccións literarias enteiras e mesmo departamentos nas universidades así que a súa conferencia será atentamente escoitada, aínda que fora do despropósito.
Certamente as camisolas jevis son unha fonte de distinción, o problema é que Gatchán herdou as miñas e cáenlle moito mellor. Por certo, moi interesante descuberta Ensiferum (teño a mula baixando o Iron).

Fra, :D ocórrenseme un feixe de amigos que apoiarían entusiasmados a proposta dos servidores que ideou o seu amigo, abonda ver como triunfan na economía sumerxida todas esas variantes de "acompañantes", "dominatrix" etc.
Graciñas polos ánimos, Fra, pero non se me trabuque, polo momento as únicas rupturas que teño que lamentar son as dos meus pantalóns, que considerando a miña fobia a ir de compras alcanzan a categoría de microtraxedia ^^U Así e todo é moi interesante ler a súa reflexión sobre as relacións persoais :)

Que teñades todos unhas pecaminosas vacacións e graciñas polas visitas :D

4/05/2007 5:21 PM  
Blogger Moralla divagou así:

Redondo, encantoume o texto, o título, as fotos. Estas modas de humanoides que xa non saben nin o que queren nin por onde andan!!!
Todos en pelotas e acabamos antes!!
Bicos ;-)

4/05/2007 10:27 PM  
Blogger franetico divagou así:

yo en cuanto puedo me enfundo el peto o el babero y tal vez un mantel de cocina, siempre con los circuitos al aire no vaya ser que me gripen los chips, ánimo árale, resetéate a gusto.

4/06/2007 9:34 PM  
Blogger moucho branco divagou así:

snifff..... "teño a mula baixando o iron".... cousas como estas son as que fan que paga a pena ter un blogue....

4/07/2007 3:32 AM  
Blogger Jero Piñeiro divagou así:

¡Linkada! Qué increíbles sesiones nocturnas de alta etilidad, violencia de platea y opiniones encontradas. Por más veladas irrepetibles...

Suerte con la indumentaria (aunque sospecho que lo mejor que pueda tener un pantalón es que, una noche cualquiera, alguien te ayude a quitártelo...)

4/07/2007 4:45 PM  
Blogger Torreira divagou así:

Quedache moi ben o chandal Arale.Bico

4/07/2007 7:38 PM  
Blogger Marinha de Allegue divagou así:

Ante a tiranía das tallas vivan as túnicas...

Unha aperta.
;)

4/08/2007 12:58 AM  
Blogger Arale Norimaki divagou así:

Moralla, graciñas! Levas toda a razón do mundo, eu se non fora pola friaxe daríame ao nudismo sen dubidalo.

Franético, interesantes sugerencias franético, lástima que yo no tenga ni manteles ^^U

Moucho, :D Deberías reclamarlle ás distribuidoras de merchandising metaleiro material gratuíto pola túa labor proselitista ;)

Jero, por muchas más! eso sí, algo espaciaditas en el tiempo que si no, con esos fatídicos dobletes no viviré para contarlo ni para poder defender la opinión de la mitad del género humano en los debates :P

Torreira, va que si? mágoa que tamén estea gastado de máis, ruína fibrosa!

Marinha, as túnicas, os saios, as chilabas e o nudismo!

Unha aperta a todos e graciñas pola visita :D

4/08/2007 4:04 AM  
Blogger rifenha divagou así:

Tres cousas:
-Nao penso que seja bom deixar um amor e botar a correr na procura de outro coma umha tola.
-Tenho as lumbares desfeitas pola artrose. Penso que o de levar essa parte tao sensível exposta às mudanças de temperatura ao ar, nao pode ser bom.
Porque mira que eu, nos meus tempos, levava-a tapada e ainda assim...
-Esses pantaloes cortam a barriga ao meio,sobre tudo, quando sentas, e esso tampouco é saudável para as canles de energia sutil que circula polo nosso corpo, nem para fazer a digesta dos alimentos.
E ainda se me ocorrem mais cousas, mas com estas três, jà vai bem por hoje.

4/28/2007 9:49 PM  
Blogger Arale Norimaki divagou así:

Olá Rifenha!
-Concordo totalmente, todo o mundo precisa dun tempo de reflexión para asimilar ben o acontecido.
-Vaia, así que tin cubrindo as costas me salvarei...Eu tamén penso que non pode ser bó pero logo de ver como as irlandesas lucían lorcillas a 8ºC como quen non quere a cousa xa me creo calquera cousa.
-Xa sabía eu que non podían ser bos para os fluxos de enerxía interna (nin pra os sanguíneos)

Obrigada pola vista, un pracer vela de volta :)

4/30/2007 3:56 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home