10.05.2006

Habemus feromonas


Qi, ki, chi... feromonas, dehidroepiandrosterona... hipótese Gaia, metaxénese...grandes misterios todos.
Eu non sei que carallo é pero o recente caudal de eventos supera a miña capacidade de entendemento binario e pode que mesmo de resistencia física. Pero como dirían os Barón, Resistirei.
O que me queda claro é que por moito que me doa admitilo, ás veces a lóxica non explica ren ¬¬U

Aviso: Este exceso de pobreza temática é transitorio...coma unha flor de monda de pataca, máis ou menos.

9 Comments:

Blogger Lúa divagou así:

feromonas......esas grandes descoñecidas tocaóvos e ovarios....
bicos!!

10/06/2006 7:56 AM  
Anonymous Anonymný divagou así:

hahaha, pois esta finde durmes comigo!

10/06/2006 9:28 AM  
Anonymous Anonymný divagou así:

Iso das feromonas que é?
É contaxioso?

10/06/2006 7:46 PM  
Blogger moucho branco divagou así:

bueno, o caso é que coa coña caeu un vídeo dos barón... pois nada, non serán tan malas as feromonas esas, :D

saúdos.

10/06/2006 9:32 PM  
Blogger elduende divagou así:

Sí,bueno,... es normal. Pasa en las mejores familias... Tengo amigos que... Incluso yo mismo, alguna vez...

...

Hablamos de sexo, ¿verdad?

10/06/2006 10:42 PM  
Blogger Arale Norimaki divagou así:

Randeeira...velaquí unha breve explicación de Feromona . E sí, son contaxiosas, moi contaxiosas.

Aínda así, eu non dixen que foran malas, digo que son incomprensibles e misteriosas, especialmente para Arale...

E sí, falaba de de varias cousas e entre elas do [santiguación] innombrable, [desantiguación, pfffiuuu el diablo ya está fuera] pero gracias ao Duende xa non me sinto tan mal, sei que hai alguén máis dexenerado ca min e en torno ao que establecer un novo tribunal inquisitorial. Concupiscente!! Pecador!! Cochino!! A la hoguera!!

En fins, xa vos contará Eli como me boto a perder esta fin de semana...na que me fago vella e capicúa.

10/07/2006 2:30 AM  
Anonymous Anonymný divagou así:

Filicidades!!!!!!
E perdoa pola noite que che dei...

10/09/2006 3:14 PM  
Blogger Arale Norimaki divagou así:

Asias! :)
Non o vou negar...esa noite ben merecería un post baixo o epígrafe "experiencias extremas", "instrucción militar clandestina", "durmiendo con un GEO" ou "in the bed with Elianinha", pero por respeto ao Rei da Silva e por non danar a túa reputación gardareimo para cando te presentes ás presidenciais.

10/10/2006 9:47 AM  
Anonymous Anonymný divagou así:

Non contes cochinadas!

10/12/2006 5:46 PM  

Zverejnenie komentára

<< Home